Проектуємо майбутнє

Сервіс

  • Інформація
Сервіс

Компанія «Сахара» пропонує гарантійне та сервісне обслуговування теплотехнічного обладнання.
Кваліфіковані сервісні інженери та великий склад запасних частин гарантують якісний технічний супровід устаткування. Регулярне сервісне обслуговування забезпечує правильну та безпечну роботу обладнання протягом всього терміну служби.

Графік роботи сервісної служби

Київ

тел: 050 339 18 00 (дзвінки, Viber, Telegram)

  • ПН-ЧТ з 10:00 до 17:00
  • ПТ з 10:00 до 16:00

Вихідні та святкові дні - сервісна служба не працює. Заявки опрацьовуються наступного робочого дня у порядку черги.

Тернопіль

тел: 380673515655 та 380503391565

  • ПН-ПТ з 9:00 до 17:00

Вихідні та святкові дні - сервісна служба не працює. Заявки опрацьовуються наступного робочого дня у порядку черги.

Замовити сервісне обслуговування

* Прізвище та ім'я
Заповніть це поле
* Контактний телефон
Заповніть це поле
* Адреса (місто, вулиця, номер будинку, квартира)
Заповніть це поле
* Вкажіть, сервіс якого обладнання Вас цікавить. А також марку/виробника обладнання
Заповніть це поле
* Опишіть ситуацію/проблему, додайте коментарі.
Заповніть це поле

Про важливість сервісного договору

Оптимальним рішенням для ефективної роботи системи є сервісний договір. Ми пропонуємо широкий вибір стандартних сервісних договорів та готові запропонувати індивідуальні умови обслуговування згідно Ваших побажань.

Опалювальний котел в середньому працює 6-8 годин на добу для задоволення потреб користувача. Для підтримання працездатності теплотехнічного обладнання необхідно проводити щорічне сервісне обслуговування (рекомендоване виробниками опалювального обладнання).
Оптимальним рішенням, яке дозволяє бути впевненим в якісному, своєчасному, висококваліфікованому обслуговуванні та швидкій ліквідації несправностей — є укладання сервісного договору.
ТОВ «Сахара» пропонує вам, сервісне обслуговування теплотехнічного обладнання.

Згідно статистики, основними причинами виходу обладнання з ладу є:

  • брак з вини виробника (менше 1%)
  • помилки при проектуванні (до 4%)
  • помилки під час монтажу (до 10%)
  • неправильні дії користувача при експлуатації установки (до 20%)
  • порушення умов експлуатації опалювального обладнання та ігнорування рекомендацій заводу-виробника, щодо проведення СТО (сервісне технічне обслуговування) — 65%.

Таким чином, щорічне сервісне технічне обслуговування є необхідною умовою для ефективної та безпечної експлуатації обладнання.

Відправити запит на укладання сервісного договору

* Адреса, за якою знаходиться об'єкт
Заповніть це поле
* Перелік встановленого обладнання
Заповніть це поле
* Прізвище та ім'я
Заповніть це поле
* Ваш контактний номер телефону
Заповніть це поле
* Адреса електронної пошти
Вкажіть дійсну адресу електронної пошти